رئیس منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه ،

تشکیل ۲۹ فقره پرونده برای کشف ۹۰۰۰ کیلوگرم زغال

رئیس منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه گفت : از دیماه ۹۶ تا ۱۶ مهر ماه سالجاری در کشفیات مطابق ماده ۴۸ حدود ۲۹ فقره پرونده به میزان ۹۰۰۰ کیلوگرم زغال تشکیل شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حمیدرضا نیازی‌فر رئیس منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه گفت: در بخش سرفیروزآباد دو دهستان جلالوند و عثمانوند با پوشش جنگلی وجود دارد.

وی گفت : در حال حاضر تعدادی از منازل این روستاها به دلیل مشکلات مالی خالی از سکنه هستند؛ در این روستاها به دلیل وضع معیشتی و مالی نامناسب مردم اقدام به قطع درختان بلوط می‌کنند که از سنوات گذشته نیز این امر در این مناطق رایج بوده است.

رئیس منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه تعداد نیروهای حفاظت از محیط زیست را در این منطقه ۱۰ نفر عنوان کرد و گفت : با این تعداد کم و مشکلات فراوان نیروها شب و روز مشغول رصد منطقه و برخورد با متخلفین هستند.

نیازی‌فر به آمار کشف و مراقبت پاسگاه ویژه حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه از دیماه ۹۶ تا ۱۶ مهر ماه سالجاری اشاره کرد و گفت: در کشفیات مطابق ماده ۴۸ حدود ۲۹ فقره پرونده به میزان ۹۰۰۰ کیلوگرم زغال تشکیل شده است.

وی بیان داشت : جهت قطع کردن درختان برابر ماده ۴۲ قانون حدود ۳۰ فقره پرونده به میزان ۴۱۳ اصله درخت و ۱۴۴۵ اصله نهال بلوط جنگلی تشکیل شده است.

این مسئول همچنین به تشکیل ۱۶ فقره پرونده کوره زغال مکشوفه اشاره کرد و گفت: در این راستا به میزان ۱۹ دهنه کوره زغال کشف و منهدم شد که به دنبال آن ۹۳ نفر دستگیر و ۳۱ خوردو و ۷ عدد تجهیزات توقیف شدند .

 

 

انتهای پیام/د

تشکیل ۳۰ فقره پرونده برای قطع ۴۱۳ اصله درخت

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران اب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار