آزاد سازی ۱۸۲ قلم کالا از طریق کارت‌های الکترونیک مرزنشینی

‍ نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی از پیگیری وضعیت بار‌های مانده در انبار گمرک و آزادسازی ۱۸۲ قلم کالا از طریق کارت‌های الکترونیک مرزنشینی خبر داد.

خضری نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: مشکلات فعالیت با کارت‌های الکترونیک مرزنشینی بررسی شد و مقرر گردید به زودی واردات ۱۸۲ قلم کالای اساسی برای بازارچه مرزی پیرانشهر از طریق کارت‌های الکترونیک مرزنشینی آزاد شود که ضمن کمک به رونق بخشیدن به بازارچه پیرانشهر موجب افزایش فعالیت با کارت‌های الکترونیک مرزشنینی می‌شود که متاسفانه مدتی است به دلیل اعلام ممنوعیت کالا‌ها دچار رکود شده است.

وی افزود: برای کالا‌های مانده در انبار نیز تصمیم گرفته شد که به زودی مجوز خروج این کالا‌ها از انبار صادر شود و مشکل تعدادی از تجار و بازاریان رفع شود.

خضری ادامه داد: در صورت توجه ویژه دولت به شهر‌های مرزی، می‌توان به کمک ظرفیت شهر‌های مرزی تحریم‌ها را دور زد که این موضوع نیاز به تغییر نگرش دولت به شهر‌های مرزی دارد.

وی در پایان اضافه کرد: این موافقت‌ها علاوه برای پیرانشهر برای سایر معابر مرزی فعال با کارت‌های الکترونیک از جمله استان کردستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان نیز اخذ شد.

انتهای پیام / س خ

آزاد سازی کارت‌های الکترونیک مرز نشینی

برچسب ها: هیئت دولت ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.