کانونهای مساجد باید جوانان را با خط اسلام و ولایت آشنا کند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: کانونهای مساجد باید از فرصت مساجد در جهت آشنایی جوانان با خط اسلام و ولایت استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان در دیدار با مدیران مجری طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان ومدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گفت : فاعلیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید سازگار و منطبق با دین باشد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

وی با اشاره به مخاطبان جوان کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: کانونهای مساجد به جهت سر و کار داشتن با قشر جوان باید نهایت تلاش را انجام دهند تا از این فرصت در جهت آشنایی جوانان و نوجوانان با اسلام و خط ولایت استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر همکاری بسیج و کانونهای مساجد ابراز داشت: بسیج نهاد مقدسی است که همکاری مساجد به عنوان پایگاه های وحدت با بسیج می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه افزود : هنر زمانی که رنگ اسلام به خود بگیرد عبادت است و تلاش کنید تا فعالیت های شما برای خدا و در جهت رضا خدا باشد.

انتهای پیام /  گ

الزام همکاری بسیج و کانونهای مساجد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.