تشریح نکاتی که زائران اربعین باید رعایت کنند

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان از زائران اربعین حسینی خواست که به بدون داشتن روادید به مرز‌ها مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ نقیب فاطمی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان بیان داشت: زائران قبل از مراجعه به مسئولان مرزی از همراه داشتن مدارک شناسایی از جمله گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: زائران در طول مسیر از پذیرش غذاهای نذری از افراد یا خودروهای سیار پرهیز و حتی الامکان از مراکز ثابت استفاده کنید و با توجه به حجم بالای خودروهای زائران حسینی در مسیرهای مرزی و احتمال وقوع ترافیک سنگین و کندی تردد خودروها در مسیرهای تعیین شده، حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سرهنگ فاطمی با اشاره ای به پارکینگ خودرو ها در مرز داشت و عنوان کرد: زائران با توجه به اختصاص پارکینگ دارای نگهبان در 2 مرز شلمچه و چذابه از پارک کردن یا رها کردن خودسرانه وسایل نقلیه در نقاط دیگر خودداری کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: زائران از حمل و جابجایی اشیاء قیمتی و با ارزش از جمله طلاجات در این سفر معنوی خودداری کنند. با توجه به اینکه احتمال بارش باران و سرد شدن هوا متصور است، بنابراین حتما لباس گرم و کافی همراه خود داشته باشید.

انتهای پیام/م

زائران اربعین بدون  روادید به مرز نیایند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.