ارسال کامیون های حامل اقلام مواکب از مرز شلمچه به عراق

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت: تاکنون ۳۶ دستگاه کامیون حامل اقلام تدارکاتی مورد نیاز موکب‌های حسینی از مرز شلمچه به عراق ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مکی یازع رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت: این ۳۶ کامیون‌ها حامل تجهیزات و امکانات تدارکاتی و پشتیبانی برای تجهیز و برپایی موکب‌های حسینی هیات‌های ایرانی در مسیر نجف به کربلای معلی و کربلا بودند.

وی از استقرار اولین موکب اتباع خارجی در مرز بین المللی شلمچه خبر داد وافزود:طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۵ موکب اتباع خارجی در مرز شلمچه مستقر می‌شود.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه، مرز شلمچه را تنها گذرگاه عبور زائران خارجی اربعین حسینی به عراق اعلام کرد و گفت:مکان‌هایی برای استراحت اتباع خارجی در مواکب حسینی در شلمچه در نظر گرفته شده است.

یازع به استقرار ۴۵۰ موکب حسینی از میدان مقاومت خرمشهر تا گذرگاه مرزی شلمچه و فاصله میان ۲ گذرگاه ایران و عراق در شلمچه اشاره کرد و افزود:هم اکنون موکب‌های مستقر در شلمچه مشغول ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی هستند و مشکلی در خدمات رسانی به زائران نیست.

وی گفت:سیلندر گاز مایع و یخ مورد نیاز موکب‌های حسینی در شلمچه تامین شده و با استقرار گروه‌های خدمات رسان شهرداری‌های معین در شلمچه ارائه خدمات به زائران در حال انجام است.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه به خدمت رسانی ۱۳ هزار خادم در ۴۵۰ موکب در مرز شلمچه اشاره کرد و افزود:برای همه خدام کارت شناسایی معتبر صادر شده و همه مواکب دارای شناسنامه هستند.

تاکنون بیش از ۱۲ هزار زائر از مرز شلمچه راهی کربلای معلی شده اند.

انتهای پیام/ د

ارسال ۳۶ دستگاه کامیون حامل اقلام تدارکاتی

برچسب ها: اربعین 97 ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.