گزارشی از آسیب تندباد به شناور‌ها اعلام نشده است

مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت :گزارشی از خسارت احتمالی تندباد به شناور‌های استان بوشهر دریافت نشده است.

گزارشی از آسیب تندباد به شناور‌ها اعلام نشدمدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: تا کنون گزارشی از آسیب احتمالی تندباد به شناور‌های تجاری نداشته‌ایم.

باقری افزود: با توجه به هشدار هواشناسی امروز مجوز خروج شناور‌های تجاری از بندر‌های استان بوشهر صادر نشد.

همچنین معاون صید و بنادر ماهیگیری استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: از آسیب احتمالی به قایق‌ها و لنج‌های صیادی گزارشی دریافت نشده است.

عباس آهنگر مقدم افزود: مدیریت بحران درباره وضعیت جوی امروز هشدار داده بود که بر همین اساس از صاحبان قایق‌ها و لنج‌های صیادی خواسته شده بود امروز به دریا نروند.

وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه زمان سفر لنج‌ها ۹ روزه است، اکنون برخی لنج‌ها روی دریا هستند که به آن‌ها نیز اعلام شده بود به مناطق امن بروند.

آهنگر مقدم بیان کرد: ۲۵ بندر صیادی و ۱۳ خور یا توقفگاه طبیعی در استان بوشهر وجود دارد و هزار و ۴۸۹ فروند قایق و ۵۶۷ فروند لنج صیادی در این استان فعالیت می‌کنند.

تندباد پیش از ظهر امروز شمال استان بوشهر را در نوردید. سرعت وزش باد در بوشهر به ۱۰۵ کیلومتر در ساعت رسید.

انتهای پیام/ک

تندباد به شناورها آسیب نزد

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.