سفر ﻭﺯﻳﺮ اﺭﺷﺎﺩ ﺑﻪ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ / از توان مدیریتی بانوان برای توسعه کشور استفاده می کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : از توان مدیریتی بانوان استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ صالحی ﻭﺯﻳﺮ اﺭﺷﺎﺩ اﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ اﻣﻀﺎی ﺗﻔﺎﻫﻤﻨﺎﻣﻪ ﺑﺎ اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭی، ﻧﺸﺴﺖ ﺑﺎ اﺻﺤﺎﺏ ﻓﺮﻫﻨﮓ وﻫﻨﺮ و ﺭﺳﺎﻧﻪ و ﺩﻳﺪاﺭ اﺯ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪاﻥ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﻣﺮﻛﺰ اﺳﺘﺎﻥ ﻭاﺭﺩ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﺷﺪ.

ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺗﺠﺪﻳﺪ ﻣﻴﺜﺎﻕ ﺑﺎ ﺷﻬﺪا و ﺩﻳﺪاﺭ ﺑﺎ ﺁﻳﺖ اﻟﻠﻪ ﻧﻮﺭ ﻣﻔﻴﺪی ﻧﻤﺎﻳﻨده ﻭلی ﻓﻘﻴﻪ ﺩﺭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ اﺯ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻭﺯﻳﺮ اﺭﺷﺎﺩ بود که وی در دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان گفت : امیدواریم بتوانیم از توان مدیریتی بانوان براي توسعه کشور استفاده کنیم.
 
سید عباس صالحی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در گلستان با اشاره به سپردن مسئولیت فرهنگ و ارشاد استان‌ها به بانوان گفت: دربرخی از استان‌ها سپردن این مسئولیت به حوزه بانوان انجام شده و در برخی از استان‌ها در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم از توان مدیریتی بانوان برای‌ توسعه کشور استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در پی سفر‌های منظم به استان‌ها هستیم گفت: در این سفر‌ها درصددیم یم برنامه‌های مدونی را در حوزه فرهنگ و هنر در نظر بگیریم و سفر به استان گلستان سفر دهم ما است.

صالحی افزود: استان گلستان با ویژگی‌های متعددی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هست و سابقه تاریخی و علمی و تمدنی استان گلستان کاملا برجسته است.

وی گفت: فضای ایران کوچک در استان گلستان نشان دهنده وحدت مثال‌زدنی مردم این استان است که در فضای داخلی و خارجی کشور این استان را دارای اهمیت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان هم فرهنگ را مقوله‌ای مهم و کار فرهنگی را بسیار حساس خواند و گفت:وزارت فرهنگ نقش خود را در فرهنگ سازی بیشتر نشان دهد.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی حضور وزیر ارشاد در استان گلستان را مفید خواند و گفت: مسئولان باید همواره در کنار مردم باشند و مردم این حضور را به خوبی حس کنند.

سیدمناف هاشمی استاندار گلستان هم در این دیدار گفت: وحدت اقوام استان مدیون همه اقوام با محوریت نماینده، ولی فقیه در استان بوده که این وحدت در کل کشور زبانزد است.

ﺳﻔﺮ ﺻﺎﻟحی ﺑﻪ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ یک ﺭﻭﺯه اﺳﺖ.

اﻧﺘﻬﺎی ﭘﻴﺎﻡ/م
 

وزیر ارشاد به گلستان آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.