ثبت نام ۹۲۰ هزار نفر از زائران در سامانه سماح

دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به نام نویسی زائران برای تردد به عتبات عالیات در ایام اربعین در سامانه سماح گفت : 500 هزار روادید برای زائران اربعین حسینی صادر شده است.

ثبت نام ۹۲۰ هزار نفر از زائران  در سامانه سما به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین  گفت:از زمان آغاز نام نویسی تاکنون ۹۲۰ هزار تن از زائران برای تردد به عتبات عالیات در ایام اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند  و 500 هزار روادید برای زائران اربعین حسینی صادر شده است  و  200 هزار نفر دیگر نیز  مدارک خود را تحویل داده اند تا برای آنها روادید صادر شود.

وی بیان کرد: با تمهیدات صورت گرفته ، در 24 نقطه از کشور روادید صادر می شود که شامل 20 دفتر موقت و چهار کنسولگری در استان های کرمانشاه، اهواز ، تهران و مشهد کار صدور روادید را انجام می دهند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: مرزهای شلمچه ، چذابه و مهران به عنوان مرزهای سه گانه برای خروج زائران اربعین تعیین شده است که زیرساخت ها و امکانات لازم برای زائران در این مرزها فراهم است .

حیدری ادامه داد: مرز رسمی خسروی اکنون برای تردد انفرادی زائر ، مبادلات تجاری ، ترانزیت کالا و صادرات باز است ولی بازگشایی این مرز برای تردد پرحجم زائران در ایام اربعین همچنان در دستور کار طرف عراقی است و ما منتظر اعلام نظر دولتمردان این کشور هستیم.

وی افزود: مرز خسروی آماده ترین مرز کشور با طرف عراقی برای تردد زوار است و تمام زیرساخت ها و امکانات و شرایط لازم در این مرز فراهم است.

انتهای  پیام/ز

مرز خسروی آماده ترین مرز کشور با طرف عراقی برای تردد زوار است

برچسب ها: اربعین حسینی ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار