شریعت خبر داد

افزایش ۱۱ درصدی عملکرد وزارت کار در سال ۹۶

مدیر کل دفتر عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۱۱ درصدی عملکرد این وزارتخانه در سال ۹۶ خبر داد.

افزایش ۱۱ درصدی عملکرد وزارت کار در سال ۹۶به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا شریعت مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: استقرار نظام مدیریت عملکرد و سنجش میزان موفقیت دستگاه‌ها در اجزای برنامه‌ها یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه سازمان‌ها است و فرصتی فراهم می‌کند تا عملکرد دستگاه‌های اجرایی در فضای سالم رقابتی بر اساس الگوهای روز آمد مدیرتی ارزیابی شود.

وی با بیان اینکه نتایج حاصل از ارزیابی به عمل آمده در سال ۹۶ از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیانگر کسب امتیاز ۱۴۹۰/۷۲ از مجموع شاخص‌های اختصاصی و عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، تصریح کرد: با توجه به امتیاز کسب شده شاهد افزایش ۱۱ درصدی عملکرد وزارت کار نسبت به سال ۹۵ هستیم.

شریعت گفت: ثمره این میزان عملکرد افزایش میزان رضایت عمومی جامعه به عنوان بزرگترین سرمایه، تحقق اهداف رهبر انقلاب و سیاست‌های دولت است.

وی با بیان اینکه در همین راستا ستاد و سازمان‌های تابعه در بعد شاخص‌های اختصاصی با کسب میانگین ۹۰۰ امتیاز در سطح عالی قرار گرفته‌اند، افزود: ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به امتیاز کسب شده ۱۶۰۵/۶ در مجموع شاخص‌های اختصاصی و عمومی، در سطح خوب قرار گرفته است.

شریعت گفت: سازمان بهزیستی کشور با کسب امتیاز ۱۵۱۵/۷۷ در مجموع شاخص‌های اختصاصی و عمومی در سطح خوب و رتبه دوم را کسب کرده است، همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با امتیاز ۱۴۲۶ در رتبه‌ی بعدی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیز نسبت به سال گذشته از بیشترین رشد در بین سازمان‌های تابعه برخوردار بوده اند، عنوان کرد: محور‌های توسعه سرمایه انسانی، دولت الکترونیک و ارتقای سلامت اداری در بعد شاخص‌های عمومی ستاد به ترتیب رتیه‌های اول تا سوم‌ را کسب کرده است و در بعد شاخص‌های اختصاصی نیز معاونت‌های تعاون، روابط کار و رفاه اجتماعی حائز رتبه‌های اول تا سوم هستند که در همین بعد موسسه کار و تامین اجتماعی به عنوان سازمان مستقل با کسب بالاترین‌ میزان تحقق حائز رتبه برتر شده است.

شریعت ادامه داد: در بعد شاخص‌های عمومی سازمان‌های تابعه، محور مدیریت سرمایه انسانی سازمان تامین اجتماعی با ۸۷ درصد و در محور ارتقای سلامت اداری، سازمان بهزیستی با ۷۶/۶ درصد بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند.

وی افزود: در بعد شاخص‌های اختصاصی سازمان‌های تابعه محور‌های کارآیی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با ۱۰۰ درصد تحقق، امور بیمه‌ای، اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشور با ۹۹ درصد و محور دسترسی و پیشگیری سازمان بهزیستی با ۹۶ درصد بالاترین تحقق عملکرد را در محور‌های ارزیابی داشته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار