پوشش دانش آموز خوزستانی در طرح سفیران استاندارد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان از پوشش ۶ هزار دانش آموز استان در طرح سفیران استاندارد با هدف آموزش مفاهیم استاندارد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی رفیعی دهکردی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: در راستای ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و آشنایی آن ها با حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای استاندارد ایرانی، طرح های ابتکاری مشترکی بین اداره کل استاندارد خوزستان و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اجرا می شود.

وی افزود: استاندارد به معنای اهمیت دادن به اجرای منظم و درست کارهایی که مسئولیت انجام آن ها را بر عهده داریم. بنابراین نشان استاندارد سبب اطمینان مردم از محصولات مصرفی به لحاظ بهداشتی، کیفیتی و سلامت می شود.

رفیعی دهکردی عنوان کرد: آگاهی بخشی  و نهادینه کردن فرهنگ استاندارد در بین افراد جامعه و دانش آموزان این اطمینان را به وجود می آورد که کالای مورد استفاده بر اساس اصول صحیح تولید شده است.

وی گفت: در ایران موسسه ای بنام استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران وجود دارد که این موسسه با تعیین راه و روش هایی به تولیدکنندگان می گوید که کالاهای خود را مطابق این روش ها بسازند که به این دستورالعمل ها استانداردهای ملی می گویند.

انتهای پیام/م

نهادینه کردن فرهنگ استاندارد در بین افراد جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.