معارفه رییس سازمان قضایی گلستان با حضور رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور

رییس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گلستان و دادستان نظامی استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گلستان و دادستان نظامی استان گفت: رییس اسبق این سازمان دکتر حسنی فردی قابل، با نفوذ و با پرونده کاری پربار در ایلام، کردستان و گیلان بوده اند و پس از ایشان آقای رحیمی در مدت سرپرستی زحمات زیادی کشیدند.

وی ادامه داد: امروز این مسئولیت خطیر به آقای زارعی محول میشود که ایشان از سال ۱۳۷۸ قضاوت را در دادگستری علی آباد آغاز و در چالوس، دادسرای نظامی و به عنوان معاون دادستان مازندران نیز خدمت کردند و امروز ریاست این سازمان در گلستان را برعهده میگرند.

بهرامی افزود: گلستان طبق فرمایش مقام معظم رهبری استان وحدت است و انشالله همه مسئولین در جهت استحکام و وحدت روز افزون در همه عرصه‌ها تلاش کنند.
 

معارفه دادستان جدید نظامی گلستان

 

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی گلستان نیز گفت: رحیم میلاشی دادستان اسبق نظامی گلستان فردی متدین ، صبور ، قانون دان است که سالها علاوه بر گلستان در منطقه  سخت ایرانشهر نیز خدمت کرد .

وی ادامه داد: از این پس در خدمت  آقای محمدیهستیم که ایشان فردی با دانش بالا و سابقه قضایی  درخشان هستند و پیش از این در استان های خراسان، چابهار و تهران خدمت کردند. 

وی افزود: ایشان همچنین پیش از این بازپرس گلستان و رییس دادگاه نظامی مازندران نیز بوده اند.


کاهش وقوع جرم در گلستان


رییس کل دادگستری گلستان گفت: با اقدامات انجام شده در دستگاه قضا آمار وقوع جرم در استان کاهش یافته است.

هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان نیز در این  مراسم گفت: بزرگترین همت و اقدام معاونت پیشگیری از جرم دستگاه قضای استان حرکت در مسیر کاهش جرم است که تعداد پرونده‌های ورودی به این دستگاه در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ سه هزار پرونده کاهش داشت.

هاشمیان ادامه داد: از دیگر اقدامات موثر در استان صدور مجازات جایگزین حبس و کاهش ورودی زندانیان بویژه زندانیان کمتر از ۱۰ روز بوده است و بخشی از این به دلیل آموزش مردم  است.

وی همچنین گفت: وحدت حاکم بر اقوام در گلستان مثال زدنی است و همین امر به کاهش وقوع جرم کمک میکند.

سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان نیز در  این مراسم گفت: وحدت در  بین اقوام ، دستگاه‌هایی قضایی و نظامی استان بسیار بالا است.

وی ادامه: در سال های اخیر در استان گلستان آمار  جرائم کارکنان و همچنین وقوع سوانح با کاهش روبرو است و آمار کشفیات مواد مخدر رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال آمار وقوع سوانح نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۶ درصد و  وقوع جرائم کارکنان نیز در همین مدت ۳۸ درصد کاهش داشت.

سردار جاویدان گفت: آمار کشفیات مواد مخدر نیز در همین مدت ۲۰۷ درصد افزایش یافت.

وی افزود:  این‌ها نشان از وحدت دستگاه‌های مربوطه، تلاش و آموزش دارد و در نتیجه آن فضای استان به سمت سلامت و پاکی پیش میرود.
 
انتهای پیام / فا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار