گرمسار نقطه عطف تحقق اهداف علمی و آموزشی استان سمنان

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه با توجه به جمعیت دانشجو در این استان قابلیت تبدیل‌شدن به قطب علمی کشور وجود دارد، گفت: نارسایی‌های موجود در دانشگاه دولتی گرمسار رفع شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت‌الله عسگری معاون استاندار سمنان در آئین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور وزیر علوم در دانشگاه دولتی گرمسار گفت: گرمسار نقطه عطف تحقق اهداف علمی و آموزشی استان سمنان است که باید نارسایی‌های موجود در این دانشگاه برطرف شود.

وی افزود: این دانشگاه در آینده نزدیک می‌تواند صاحب رتبه‌های ممتاز کنکوری باشد و جذب هیئت‌علمی باکیفیت از دیگر اولویت‌های ما در این بخش است.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه جمعیت دانشجو در استان شش به یک است تصریح کرد: ظرفیت مطلوبی در سطح استان به‌ویژه برای گرمسار برای توسعه فضای علمی و آموزشی وجود داردکه می تواند قطب علمی آموزشی کشور باشد.

وی بابیان اینکه امروز جمعیت جوان ما نیازمند پاسخگویی ویژه‌ای در حوزه علمی و آموزشی است، عنوان داشت: باید ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات علمی و آموزشی در دستور کار قرار گیرد تا بتوان رضایت دانشجویان را در این عرصه جلب کرد.

انتهای پیام / گ

ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات علمی و آموزشی در دستور کار قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار