افتتاح آزمایشگاه ژئوتکنیک با حضور وزیر علوم

رئیس پردیس امیرکبیر دانشگاه گرمسار گفت: واحد آزمایشگاهی ژئوتکنیک پردیس دانشگاهی گرمسار با حضور وزیر علوم به بهره برداری رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد حسینی ورکیانی رئیس پردیس امیرکبیر گفت: آزمایشگاه ژئوتکنیک ویژه دانشجویان رشته های مهندسی عمران، خاک و کامپیوتر طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: آزمایشگاه ژئوتکنیک پردیس امیرکبیر گرمسار 400 مترمربع زیربنا دارد و اعتبار ساخت آن 20 میلیارد ریال است .
این واحد آزمایشگاهی در پردیس گرمسار که زیر مجموعه دانشگاه صنعتی امیرکبیر است ، ساخته شده است.

وزیر علوم ، تحقیات و فناوری در سفر به گرمسار و در آیین آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه گرمسار گفت: دانشگاه دولتی گرمسار ، واحدی جوان و آینده دار است.

منصور غلامی با اشاره به وابستگی دانشگاه های دولتی به بودجه کشور گفت : مسئولان استان ها هم باید در بودجه های استانی به توسعه دانشگاهی توجه کنند.

در این جلسه که با حضور مسئولان شهرستان گرمسار برگزار شد ، نمایندگان دانشجویان مسائل و مشکلات خود را به اطلاع وزیر رساندند.
وزیر علوم در جلسه شورای توسعه آموزش عالی شهرستان های گرمسار وآرادان هم از بازنگری 7 هزار رشته و زیر شاخه در دانشگاه ها خبر داد و گفت: دانشگاه ها باید برای بقای کمی و کیفی خود ماموریت گرا باشند و در تغییر ساختار ها خود به روز رسانی رشته های دانشگاهی را در دستور کار قرار دهند .

شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی دانشجویان گرمسار و نشست شورای آموزش عالی با حضور مسوولان دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی شهرستان های گرمسار و آرادان از برنامه های دیگر وزیر علوم در سفر به گرمسار است.

انتهای پیام / گ

آزمایشگاه ژئوتکنیک با حضور وزیر علوم افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.