افتتاح ۱۵ طرح ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در استان

مدیرکل ورزش و‌جوانان استان یزد گفت: ۱۵ طرح ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در استان یزد افتتاح می‌شود.

شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به در پیش رو بودن هفته تربیت بدنی گفت: در هفته تربیت بدنی ۱۵ طرح ورزشی بالغ بر ۱۱۰ ملیون تومان و ۱۵ خانه ورزش روستایی بالغ بر۱۲۰ ملیون تومان در استان یزد افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد شعار امسال هفته تربیت بدنی را چهل سال ورزش، چهل سال افتخار بیان کرد و گفت: هفته تربیت بدنی پنجشنبه ۲۶مهر با بزرگ‌ترین گردهمایی دوستداران ورزش از ساعت شش و نیم تا هشت صبح در ورزشگاه شهیدنصیری یزد آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سالجاری ۴۰ طرح ورزشی در سطح استان افتتاح میشود افزود: نصب چمن مصنوعی ورزشگاه رحمت آباد و افتتاح سالن بین المللی اسکواش، استخر سرپوشیده شهرستان میبد، سالن امید زارچ از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: باتوجه به عدم تحرک و بیماری‌های قلبی در استان یزد باید از تمامی فرصت‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش بین خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه استفاده کرد.

وی با اشاره به کسب مقام سوم کاروان پاراسیایی ایران در جاکارتا افزود: باتوجه به مصوبه شورا انقلاب فرهنگی تحرک و توانمندسازی معلولان با شرکت در فعالیت‌های ورزشی به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شد.

مسعود شریعتی گفت: برای اولین بار بیش از ۱۰ نفر ورزشکاران استان در بازی‌های آسیایی و پاراسیایی جاکارتا حضور داشتند وبا تشکیل کمیته المپیک در سطح استان شاهد حضور ورزشکاران یزدی استان یزد در المپیک‌های سال‌های آینده خواهیم بود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد گفت: در شش ماهه نخست سالجاری بیش از ۲۲۹ همایش کوهنوردی،۳۳۶همایش دوچرخه سواری و۱۰۸ همایش پیاده روی با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر در استان انجام شده است و هفت میزبانی اردو تیم ملی در رشته‌های هندبال، جودو، کوراش، کشتی بانوان و والیبال ساحلی را در استان یزد شاهد بودیم.

شریعتی با بیان اینکه استان یزد دارای۳۲ تیم در بخش آقایان و ۱۵ تیم در بخش بانوان در لیگ‌های کشوری است، گفت: در سالجاری ۱۰۹ورزشکار مرد و ۵۹ ورزشکار زن به اردو تیم‌های ملی دعوت شدند و همچنین ۱۳ ورزشکار از استان یزد موفق به کسب عناوین بین المللی شدند.

انتهای پیام/ ا

تشریح برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد همزمان با هفته تربیت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار