مسئولین استانی بر فعالسازی پروژه تله کابین ارومیه عزم جدی دارند

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری گفت: مسئولین استانی بر فعالسازی پروژه تله کابین ارومیه عزم جدی دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ پیمان آرامون  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در بازدید از پروژه تله کابین ارومیه گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۸۸ آغاز شده است که به دلایل مختلفی با مشکلاتی مواجه گردیده و متوقف شده بود که با تاکیدات مقام عالی استان و پیگیری‌های که با سرمایه گذار و عوامل اجرایی انجام شده امیدوارم در کوتاه مدت شاهد آغاز عملیات اجرایی برای تکمیل و اتمام آن باشیم.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این پروژه همکاری‌های لازم را برای رفع موانع و تکمیل مراحل باقی مانده از پروژه را دارند و سرمایه گذار طرح باید با افزایش عملیات اجرایی پروژه را بر اساس زمانبندی طرح به بهره برداری برساند.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری در ادامه اظهارداشت: این پروژه در یکی از مناطق بسیار سرسبز با مناظر زیبا و بکر طبیعی در دست اجراست و به عنوان یکی از طرح‌های جاذب گردشگردر رونق گردشگری شهر ارومیه موثرخواهد شد.

در ادامه این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، نماینده سرمایه گذار طرح گزارشی از آخرین وضعیت پروژه و اقدامات انجام شده برای شروع مجدد عملیات اجرایی آن ارائه کردند.

انتهای پیام/م

بازدیدسرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری از تله کابین ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.