فرماندار میرجاوه حادثه تروریستی شب گذشته در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان را محکوم کرد

اینجانب حادثه ناگوار تروریستی ۲۴ مهرماه سال جاری و به گروگان گرفتن جمعی از مرزداران و بسیجیان بومی منطقه را محکوم میکنم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، بی تردید اقتدار و امنیت کشور در اقدامات کور تروریستی خدشه دار نخواهد شد. آنچنان که انسجام و وحدت اقوام ایرانی با محوریت ایران یکپارچه با این حادثه تقویت دو چندان خواهد شد؛ و هوشیاری نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی صد چندان خواهد گردید.

این اقدام ناجوانمردانه دلیل دیگری بر خباثت اهداف ضد انسانی و ضد وطنی فریب خوردگان و دشمنان این ملک و بوم است. مسئولیت حادثه ۲۴ مهرماه متوجه دولت آمریکا و برخی از دولت‌های تروریست پرور منطقه است.

در پایان ضمن محکوم کردن ربوده شدن تعدادی از مرزبانان و بسیجیان غیور کشورمان اعلام میدارم این چنین حرکات مذبوحانه هرگز خللی در روحیه‌ی حماسی ملت مومن و انقلابی ایران ایجاد نخواهد نمود و مرزداران تا پای جان از سرحدات مرز‌ها محافظت و اجازه ورود به بدخواهان را نخواهد داد؛ و ربوده شدن برادرانمان هراسی به دل‌های ما نمی‌اندازد، و به زودی زود واکنشی پشیمان کننده به گروهک‌های تکفیری تروریستی خواهیم داد.

کشور پاکستان بداند پایبندی به معاهدات امنیتی حداقل اقدام برای اثبات برادری دو کشور همسایه است و کوتاهی این چنینی از چشم مردم و مسئولان کشور ایران اسلامی پنهان نخواهد ماند.

انتهای پیام/پ

حمله تروریستی در مرز میرجاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار