شهید سیدجواد هزاوه‌ ای؛

از تفرقه پرهیز کنید

سیدجواد هزاوه‌ ای در تاریخ 9 آذرماه 61 در شهر همدان توسط منافقین و ترور با گلوله به درجه شهادت نائل آمد.

از تفرقه پرهیز کنیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانشهید سیدجواد هزاوه‌ ای در وصیت‌نامه خود بیان کرد:تا خون در بدن دارید علیه آمریکا و مزدوران داخلی و خارجی بجنگید و در صورت وحدت داشتن با یکدیگرخواهید دید هیچ قدرتی نمی تواند شما را از هم جدا کند.

«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهار فصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

شهید سیدجواد هزاوه‌ای در تاریخ 11 بهمن 27 در شهر همدان چشم به جهان گشود و در تاریخ 9 آذرماه 61 در شهر همدان توسط منافقین و ترور با گلوله به درجه شهادت نائل آمد. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای همدان آرام گرفته است.

وصیت‌نامه شهید سیدجواد هزاوه‌ای:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و در نزد پروردگار خویش روزی می‌خوردند.

برادران و خواهران مسلمان و متعهد تا می‌توانید دست از یاری حسین زمان یعنی امام خمینی برندارید و تا خون در بدن دارید علیه آمریکا و مزدوران داخلی و خارجی بجنگید به خدا سوگند که زمان امام حسین و یزید است و باید علیه کفر ایستاد.

اگر دست از یاری حسین زمانتان بردارید عذاب خدا بر شما نازل می‌شود و باید در روز قیامت پاسخگو باشید. به خدا سوگند که قدر این اسلام و قرآن و آزادی را بدانید.

ای برادران مگر فراموش کرده‌اید چند سال گذشته را مگر فراموش کرده‌اید که چگونه ساواک جوانان را که دم از اسلام می‌زدند چطور شکنجه می‌کرد حال به این زودی آنها را فراموش کرده‌اید؟

ای برادران از تفرقه و جدایی بپرهیزید. امام خمینی فرمودند وحدت داشته باشید و تا زمانی که وحدت داشته باشید هیچ قدرتی شما را از هم جدا نخواهد کرد در این راه هرگز از مرگ نترسید.

پدر و مادرم و خانواده عزیزم برای من گریه نکنید اگر گریه کنید روح من در عذاب خواهد بود، خانواده عزیزم تا می‌توانید فرزندانم را علی‎‌وار تربیت کنید تا در آینده راه مرا ادامه دهند.

انتهای پیام/ب

وصیت نامه شهید سید جواد هزاوه ای

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.