دستگیری دو کارچاق کن حرفه‌ای در جزیره قشم/ (الف- م) و (ع_ م) روانه زندان شدند

دو کارچاق کن حرفه‌ای و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی بازداشت شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان از بازداشت دو کارچاق کن حرفه‌ای و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خبرداد.

روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان گفت: این افراد با جعل عناوین قضایی از جمله معرفی خود به عنوان (دادستان قشم، دادستان کیش، دادستان اهواز، دادستان خرمشهر، قاضی شعبه اول دادگاه انقلاب بندرعباس، قاضی ویژه اداره اطلاعات) و ادعای این که می‌توانند با اعمال نفوذ؛ روند پرونده‌های قضایی را تغییر دهند از مردم تقاضای وجه نقد می‌نمودند.

یکی از متهمان با نام اختصاری (الف- م) در نتیجه تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان هرمزگان شناسایی و در محل سکونت خود در یکی از هتل‌های قشم دستگیر شد.

متهم دیگر نیز با نام اختصاری (ع_ م) با صدور نیابت قضایی و پس از هماهنگی با حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خوزستان در شهرستان اهواز دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب قشم اعزام شد.

یکی از متهمان با نام اختصاری (الف –م)؛ در جریان بازجویی ها؛ ضمن اعتراف به جعل عناوین متعدد قضایی، به اخاذی و تحصیل مبلغی بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال وجه نقد از افراد مختلف اقرار نموده است.

این متهمان پس از دستگیری، طی مراحل تحقیقات و تفهیم اتهام در دادسرای عمومی و انقلاب قشم به عناوین مجرمانه متعدد، چون جعل عنوان، ادعای اعمال نفوذ بر خلاف حق و تحصیل مال از طریق نامشروع، با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت و روانه زندان شدند.
انتهای پیام/ر


دستگیری دو متهم کلاه برداری

برچسب ها: دادگستری ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.