مدیر کل حج وزیارت استان اصفهان:

محدودیتی برای ثبت نام زائران تک نفره نداریم

مدیر کل حج وزیارت استان اصفهان گفت: در حال حاضر فرصت برای ثبت نام زائران کربلا وجود دارد و زمان اتمام آن نیست ومحدودیتی برای ثبت نام زائران تک نفره نداریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامحسین زاهدی مدیر کل حج وزیارت استان اصفهان درباره میزان ثبت نام زائران اربعین حسینی، گفت: امسال نسبت به سال گذشته با افزایش ۴۰ درصدی ثبت نام زائران کربلا در اصفهان مواجه ایم.

وی بیان داشت: سال گذشته حدود ۶۰ هزار ویزا برای زائران کربلا در استان اصفهان صادر شد.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: پیش بینی می کنیم امسال که ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار زائر کربلا از استان اصفهان در سایت سامانه سماح ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه هزینه ای که بابت ثبت نام و دریافت ویزا از زائران کربلا دریافت می شود برابر با ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان است و دیگر هزینه های کرایه اتوبوس و هزینه عراق برای هر فردی متفاوت است،‌ ادامه داد: محدودیتی برای ثبت نام در اربعین حسینی نداریم.

زاهدی با اشاره به اینکه در حال حاضر فرصت برای ثبت نام زائران کربلا وجود دارد و زمان اتمام آن نیست، گفت: محدودیتی برای ثبت نام زائرین تک نفره نداریم.

وی گفت: مشکلی برای ثبت نام این افراد نداریم و می توانیم چهار ویزای تک نفره صادر کنیم.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه تنها توصیه ما به زائران کربلا ثبت نام در سامانه رسمی سماح است، اضافه کرد: تنها راه سفر به کربلا و شرکت در مراسم بزرگ اربعین از طریق این سامانه است و دیگر نمی توانند مردم در مرزها حاضر و از کشور خارج شوند.

 

انتهای پیام/م

 

صدور ویزا برای زائران اصفهانی

برچسب ها: حج و زیارت ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.