رئیس کمیته امداد پیرانشهر خبر داد:

اجرای ۳۰۵ طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پیرانشهر

رئیس کمیته امداد پیرانشهر گفت:در نیمه دوم سالجاری ۳۰۵ طرح خود اشتغال زایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پیرانشهر اجرا می‌شود.

ایرج بیگ زاده رئیس کمیته امداد پیرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اشتغالزایی برای مددجویان را از اولویت‌های مهم کمیته امداد برشمرد و گفت: در نیمه دوم سالجاری، ۳۰۵ طرح خود اشتغالی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود که برای اجرای طرح‌های مذکور بیش از ۷ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

بیگ زاده با اظهار اینکه میزان ایجاد اشتغال در نیمه نخست سالجاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش دارد، بیان کرد: در نیمه نخست سالجاری ۴۱ نفر از مددجویان تحت پوشش با ۵۵۰ میلیون تومان اعتبارضمن ایجاد اشتغال پایدار به استقلال اقتصادی رسیده اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پیرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان گفت:: در نیمه نخست سال جاری ۳ هزار و ۴۳۲ نفر از مددجویان تحت پوشش شامل ۱۱۳ زن سرپرست خانوار و ۱۱۴ کودک زیر پنج سال از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شده اند.

بیگ زاده افزود: برای خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان ۸۱۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که این مبلغ نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، بیش از ۲۳ درصد رشد دارد.

وی در ادامه پی گیری احداث ۵۰ واحد مسکن روستایی، جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات خود اشتغالی و تلاش در راستای افزایش سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت را از سایر برنامه‌های این نهاد در نیمه دوم سالجاری عنوان کرد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح اشتغالزایی برای مددجویان پیرانشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.