پیام راهپیمایی اربعین، آمادگی نبرد با استکبار جهانی است

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: پیام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع)، آمادگی برای نبرد با استکبار جهانی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ۲۵ مهر ۹۷ در آیین بدرقه کاروان خادمین زائران اربعین حسینی (ع) در شهرکرد گفت: موسم اربعین به لطف الهی، به وفاق و صمیمت مسئولان و مردم تبدیل شده است و همه با همت بالا و روحیه جهادی، آماده خدمت به زائران حسینی (ع) هستند.

وی افزود: پیام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع)، آمادگی برای نبرد با استکبار جهانی است و حضور در این حماسه بزرگ، فقط برای تجلیل از عاشوراییان نیست بلکه برای رقم زدن حماسه‌ای دیگر می‌باشد.

عباسی ادامه داد: حرکت بزرگ اربعین حسینی توسط دولتمردان و سیاسیون راه اندازی نشده، بلکه با اراده و بصیرت مردم و در پی حق طلبی شیعیان شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: تعامل بین دو کشور عراق و ایران از مزیت‌هایی است که باعث شد داعش به زباله دان تاریخ برود و رمز این پیوند، عشق به حضرت اباعبداالله الحسین (ع) و نقطه قوت آن، راهپیمایی اربعین می‌باشد.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری امسال با برپایی سه موکب با عنوان «حضرت قمر بنی هاشم (ع)» در مرز شلمچه و عمود‌های ۲۸۵ و ۱۳۳۷ مسیر نجف اشرف به کربلای معلا، روزانه به ۱۱ هزار نفر از زائران اربعین حسینی (ع) خدمات اسکان و تغذیه ارائه می‌دهند که شامل ۵ هزار نفر در مرز شلمچه، ۵ هزار نفر در کربلای معلا و یک هزار نفر در نجف اشرف است.

شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع)، مسیر ۸۰ کیلومتری نجف اشرف تا کربلای معلا را به صورت پیاده طی می‌کنند.

انتهای پیام/ش

خدمت به زائران اربعین با برپایی سه موکب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.