دبیر ستاد اربعین استان مرکزی خبرداد؛

ثبت نام بیش از ۱۷ هزار زائر اربعین در دفتر کنسولگری عراق دراستان مرکزی /خدمت رسانی ۲۸ موکب استان مرکزی در مسیر استان مرکزی تا کربلا

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی از ثبت نام بیش از ۱۷ هزار زائر اربعین در دفتر کنسولگری عراق دراین استان خبرداد.

ثبت نام بیش از ۱۷ هزار زائر اربعین در دفتر کنسولگری عراق دراستان مرکزی /خدمت رسانی ۲۸ موکب استان مرکزی در مسیر استان مرکزی تا کربلامحسن امیدی دبیر ستاد اربعین استان مرکزی  درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: از ابتدای فعالیت دفتر کنسولگری عراق در استان مرکزی تاکنون ۱۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای صدور روادید ثبت نام کرده اند.

امیدی با بیان اینکه از این تعداد مراحل صدور روادید ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر کامل شده است افزود: علاوه بر متقاضیان استان مرکزی، زائران استان‌های لرستان و همدان هم برای دریافت روادید کشور عراق به کنسولگری موقت این استان مراجعه می‌کنند.

دفترموقت کنسولی عراق در اراک به منظور صدور مستقیم ویزای اربعین از ۱۶ مهر در کنار سازمان حج و زیارت استان مرکزی واقع در اراک، بلوارفاطمیه راه اندازی شد.

سال‌های گذشته روادیدزائران اربعین استان مرکزی در قم و تهران صادر می‌شد، اما امسال برای رفاه حال زائران و پیگیری با پیگیری مسئولان این استان صدور روادید در استان مرکزی انجام می‌شود.

خدمت رسانی ۲۸ موکب استان مرکزی در مسیر استان مرکزی تا کربلا

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی اضافه کرد: آیین پیاده روی اربعین حسینی آغاز شده و ۲۸ موکب استان مرکزی در مبادی ورودی و شهر‌های استان مرکزی و شهر مهران، در شهر مقدس نجف، کربلای معلی و کاظمین و در مسیر نجف به کربلا در عمود‌های  ۲۵۷، ۲۸۵ و ۵۴۷،  ۸۰۹ ، ۸۱۸،، ۱۱۷۳   و ۱۲۲۲  به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کنند.

سال گذشته ۵۷ هزار نفر از استان مرکزی در آیین پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.