حل مشکل بیمه سازمان‌های مردم‌نهاد تا پایان امسال

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل بیمه سازمان‌های مردم‌نهاد تا پایان امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،محمد مهدی تندگویان با اشاره به اینکه جوانان را وارد عرصه پژوهش کرده‌ایم گفت: متاسفانه در سالیان گذشته، پژوهش در دست بخش امور جوانان نبود و هم اکنون با برون‌سپاری بخشی از پژوهش‌ها، این بخش را به سازمان‌های مردم نهاد واگذار کرده ایم.

وی اضافه کرد: تاکنون هیچ سیاست‌گذاری درستی در حوزه جوانان انجام نشده است و در دوره‌های مختلف کارهایی انجام شده ولی ریل‌گذاری مشخصی وجود ندارد با این حال این شرایط در حال بهبود است.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: باید سبک سمن ها تغییر یابد و به سمت روحیه مطالبه گری بروند تا با این کار، برای جوانان روحیه داده و آنان را برای انجام اقدامات مناسب سوق دهند.

تندگویان در خصوص مشکل بیمه دبیران سازمان های مردم نهاد هم گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای حل مشکل بیمه صورت گرفته و امیدواریم تا پایان سال، بیمه تشکل های مردم نهاد حل و این مشکل مرتفع شود.

تندگویان با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد کشور گفت: در حال حاضر همه ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم جنگ فعلی هیچ تفاوتی با دوران هشت سال دفاع مقدس ندارد با این حال ایران کشوری است که از آغاز انقلاب با دشمنان زیادی مواجه بوده و جنگ با دشمنان همواره ادامه دارد ولی امروزه درک ما از مدل جنگیدن تغییر کرده است.

وی اظهار کرد: مطالبات و مشکلاتی که سمن‌ها اعلام می کنند در تمام استان های کشور وجود دارد و خواست همه سمن هاست و برای مرتفع ساختن این مشکلات، باید سامانه و راهکار مناسب ایجاد و با دریافت طرح های جوانان و قراردادن آنها در کنار سیاست ها، مسیر روشنی برای جوانان ترسیم کنیم.

معاون جوانان وزات ورزش و جوانان افزود: با صرفه‌جویی، نظارت دقیق، انجام برنامه‌های صحیح و کمک به دولت در جنگ اقتصادی پیروز شویم و سازمان های مردم نهاد و جوانان می توانند در این خصوص کمک کار باشند.

انتهای پیام/ع

حل مشکل بیمه سازمان‌های مردم‌نهاد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.