رشد ۱۱ درصدی صدقه در خراسان شمالی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال مردم نیکوکار استان دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان صدقه به نیازمندان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛  محمود بادله  معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان این که در شش ماهه امسال دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان صدقه در این استان پرداخت شده است ، گفت: نیکوکاران استان درمدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این رقم ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی زمینه هزینه کرد صدقات را در هفت بخش اساسی نیاز مددجویان دانست و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده ۲۵ درصد صدقات برای ازدواج نیازمندان استان ،۲۳ درصد برای کمک موردی ، ۲۰ درصد برای احداث مسکن مناسب ،۱۰  درصد در بخش فرهنگی ، ۱۰ درصد در بخش درمان ، هفت درصد در بخش پرداخت وام‌های ضروری و پنج درصد در بخش اشتغال نیازمندان هزینه می‌شود.

بادله در ادامه با تأکید بر پرداخت صدقات به شیوه‌های نوین گفت: با توجه به مشکلات موجود در پرداخت صدقات به شیوه سنتی ازجمله هزینه‌بر بودن، فرسودگی اسکناس، عدم حضور مشترک در منزل و سرعت بخشی به ارائه خدمات به محرومان پرداخت به شیوه‌های الکترونیکی بسیار کاربردی و مهم است.

وی گفت: مردم نیکوکار خراسان شمالی می‌توانند برای پرداخت آسان و سریع کمک‌های مردمی به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری درزمینهٔ صدقات، اکرام ایتام و محسنین از طریق کد #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷ از تلفن ثابت و همراه و همچنین نصب نرم‌افزار سکه اقدام کنند.

انتهای پیام / ب

پرداخت بیش از دو میلیارد تومان صدقه به کمیته امداد خراسان شمالی

برچسب ها: کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.