در شش ماهه اول امسال؛

مردم یزد ۳۸ درصد به نیازمندان کمک کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: در کل کشور به هر یتیم تحت پوشش ۲۲۵ هزار تومان ماهانه از سوی مردم کمک می‌شود که در یزد این میزان ۳۱۲ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پرویز فتاح رئیس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کشوربا اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه قبل، مردم یزد ۳۸ درصد بیشتر به نیازمندان کمک کردند گفت: در کل کشور به هر یتیم تحت پوشش ۲۲۵ هزار تومان ماهانه از سوی مردم کمک می‌شود که در یزد این میزان ۳۱۲ هزار تومان است.

فتاح که به یزد سفر کرده است در جمع مسئولان این استان با اشاره به اینکه شش درصد جمعیت کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند افزود : این آمار در یزد کمتر از میانگین کشوری و در حدود پایین‌تر از ۴ است.

فتاح با اشاره به طرح محسنین افزود: افراد تحت پوشش طرح محسنین  ماهانه ۱۱۲ هزار تومان از طریق کمک‌های مردمی دریافت می‌کنند که به نسبت میانگین کشوری بالاتر است.

در سال گذشته ۱۸۰ هزار مددجوی کمیته امداد به مشهد مقدس اعزام شدند

رئیس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در سال گذشته ۱۸۰ هزار مددجوی کمیته امداد به مشهد و ۳۵ هزار نفر به پیاده‌روی اربعین  اعزام شدند که  این اقدام با همکاری  آستان قدس رضوی انجام شد و تمام وعده‌های غذایی این افراد از سوی این آستان پرداخت شد.

فتاح  افزود: علاوه بر این اقدامات، کلاس‌ها و دوره‌های فرهنگی و دینی هم برای افراد تحت پوشش کمیته امداد کل کشور انجام شده است.

تسهیلات ویژه  برای ایجاد اشتغال مددجویان

فتاح  با اشاره به اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت: تسهیلات مورد نیاز برای ایجاد اشتغال  آنها به صورت بسیار ویژه ارائه می شود.

وی اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی را یکی از سیاست‌های اصلی کمیته امداد دانست و افزود: در این زمینه اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و سعی شده کمک‌ها به مددجویان در راستای توانمندسازی آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار