دروغ‌های آمدنیوز صدای امیرعباس فخرآور را هم درآورد +فیلم

ویدئویی از شرح اختلافات شدید شکل گرفته بین آمدنیوز و رسانه‌های معاند و ضدانقلاب مشاهده می‌کنید.

آمدنیوزبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم رسانه‌ای ضدانقلاب در فضای مجازی متشکل از ده‌ها شبکه و کانال، روزانه دروغ‌های متعددی را علیه نظام و مردم در فضای سایبری اشاعه می‌دهند که به مرور زمان دروغ بودن آنها بر ملا و ماهیت این رسانه‌های دروغگو افشا می‌شود.

دو تیم ضدانقلابِ کنگره ملی ایرانیان به دستور امیرعباس  فخرآور و کانال معاند آمدنیوز با مدیریت روح‌اللّه زم، چندماهی است با همکاری یکدیگر علیه مردم و کشور ما اقدام می‌کنند؛ این نهادها شاید ابتدا مخاطبانی را به خود جذب کردند و عده‌ای تحت تأثیر برخی اخبار آنان قرار گرفتند اما به تدریج با افشا شدن پی در پی دروغ‌های آنان، شاهد بی‌اعتماد شدن افراد از دامان این رسانه‌ها بودیم.

در این میان دروغ‌گو بودن آمدنیوز به حدی نمایان شد که صدای فخرآور را هم درآورد؛ البته هر چند اگر آمدنیوز به فخرآور نمی‌تاخت شاهد دعوای این دو تشکل ضدانقلاب و ضدمردم نبودیم. فخرآور ضدانقلاب فراری‌ای است که در سال‌های اخیر ارتباطات گسترده‌ای با نهادهای صهیونیست و آمریکایی داشته و در بسیاری از طرح‌های آنها بر ضد نظام جمهوری اسلامی نقش اصلی را داشته است.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که شما را در درک بهتر این موضوع کمک می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابی خان
۲۱:۱۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
این دعوا که ساختگی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۷
خدای را شکر که دشمنان ما را نادان آفرید
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۱۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای، یا علی