مدیرکل حمل‌ و نقل پایانه‌های استان سمنان خبرداد:

اهتمام ویژه‌ برای تأمین سوخت خودروهای نقلیه زائران اربعین

احسان منصور کیایی گفت: ۱۵۰ اتوبوس و وسیله نقلیه عمومی برای زائران اربعین استان آماده‌به‌کار هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی مدیرکل حمل‌ و نقل پایانه‌های استان سمنان در جلسه ستاد اربعین استان با بیان اینکه تمام تمهیدات برای تردد زائران در نظر گرفته‌شده است، گفت: جلسات توجیهی با حضور انجمن‌های مرتبط با حمل‌ونقل و رانندگان کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین استان سمنان برگزارشده است.

مدیرکل حمل‌ و نقل پایانه‌های استان سمنان عنوان داشت: ۱۵۰ اتوبوس و وسیله نقلیه عمومی برای زائران اربعین استان آماده‌به‌کار هستند که با تصمیمات مأخوذه مقرر شد این ناوگان حمل‌ونقل کمترین هزینه زائران را به مرز برسانند.

وی افزود: نظارت بر حمل‌ونقل، پایانه‌ها و سوخت در ایام اربعین یکی دیگر از کارکردهای کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین استان سمنان است.

رئیس کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین استان سمنان تصریح کرد: نظارت بر حمل‌ونقل، پایانه‌ها و سوخت در ایام اربعین یکی دیگر از کارکردهای کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین استان سمنان است و از سوی دیگر سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ آماده دریافت شکایت های مسافران است.

انتهای پیام / گ

اختصاص ۱۵۰ اتوبوس برای تردد زائران اربعین استان سمنان

 
برچسب ها: اربعین ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار