آمادگی هفت هزار صندلی ناوگان عمومی برای جابه جایی زائران اربعین در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان خراسان شمالی با ظرفیت هفت هزار صندلی آماده جابه جایی زائران اربعین حسینی (ع) به مرز مهران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛  علی اصغر بدیعی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان اینکه هفت هزار صندلی در ناوگان عمومی شامل اتوبوس و مینی بوس آماده جابه جای زائران اربعین به مرز مهران شده است ، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بیش از ۱۵۰ دستگاه انواع ناوگان اتوبوسی و مینی بوس که شرایط انجام سفر اربعین را دارند برای جابه جایی زائران آماده شده است.

وی افزود: امسال مرز خروجی زائران برای شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی (ع) مرز مهران تعیین شده است.

بدیعی مقدم گفت: برای تامین ارتقای ایمن زائران ، شرکت‌های مسافربری مکلف شدند تا نسبت به کنترل فنی ناوگان اقدام داشته باشند و نسبت به رفع نقص و ایراد‌های فنی خودرو‌ها مبادرت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان کرد: از کاروان‌ها و زائران درخواست می‌شود از هم اکنون نسبت به عقد قرارداد و هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های مسافر بری اقدام داشته و آن را به تاخیر نیندازند.

گفتنی است: سال گذشته بیش از پنج هزار زائر اربعین حسینی (ع) توسط ناوگان عمومی خراسان شمالی به مرز‌ها جابه جا شدند و پیش بینی می‌شود امسال این رقم تا ۲۰ درصد افزایش یابد.

انتهای پیام / ب 

آمادگی بیش از ۱۵۰ دستگاه انواع ناگاون عمومی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.