مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان خبر داد:

آمادگی ۱۸ پایگاه امدادونجات همدان برای خدمت‌رسانی به زائران کربلا

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از آمادگی ۱۸ پایگاه امداد و نجات استان همدان برای خدمت‌رسانی به زائران کربلا در ایام اربعین خبر داد.

آمادگی ۱۸ پایگاه امدادونجات همدان برای خدمت‌رسانی به زائران کربلابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  بهروز کارخانه‌  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: ۱۴ پایگاه ثابت هلال احمر استان همدان به‌صورت مستمر در حوادث و سوانح جاده ای به حادثه دیدگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بابیان اینکه در ایام اربعین بنا بر ضرورت ۴ پایگاه سیار نیز به این تعداد در نقاط موردنیاز و حساس اضافه می شود، گفت: در خصوص اقدامات برون‌استانی و برون‌مرزی نیز با توجه به تقسیم‌بندی‌های کشوری؛ تجهیزات و نیروی انسانی شامل پزشک، نسخه‌پیچ، پرستار و امدادگر به کشور عراق اعزام‌ شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: همدان استان معین کرمانشاه در موضوع اربعین است و کادر درمانی، پزشک و آمبولانس به این استان اعزام کرده‌ایم.

وی با اشاره به ظرفیت استان همدان در خصوص اسکان اضطراری زائران، گفت: هلال‌احمر استان همدان با همکاری سازمان اوقاف و اداره کل ورزش در زمینه تجهیز مساجد و ورزشگاه‌ها اقدامات خوبی انجام داده‌ و خوشبختانه ظرفیت اسکان ۳۲ هزار زائر در استان همدان در مواقع نیاز وجود دارد.

انتهای پیام/د.ا

فعالیت مستمر پایگاه امدادونجات همدان در اربعین

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار