رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در قم:

امروز تبیین انقلاب اسلامی بسیار مهم است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند امروز تبیین انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

امروز تبیین انقلاب اسلامی بسیار مهم استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام  قمی،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در دیدار با آیت الله مصباح یزدی که در موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند و تاکید کردند امروز موضوع انقلاب اسلامی و تبیین آن است که بسیار مهم است.

وی با تاکید بر لزوم اهمیت تبیین انقلاب اسلامی افزود: اگر موضوع تبیین انقلاب اسلامی مورد توجه باشد از وضعیت پرمخاطره کنونی رهایی می‌یابیم و موفق می‌شویم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مقام معظم رهبری فلسفه وجودی سازمان تبلیغات را تبیین اسلام انقلابی می دانند و در این زمینه وظیفه مهمی برعهده داریم.

حجت الاسلام قمی خاطرنشان کرد:‌‌ وظایف سازمان تبلیغات بسیار مهم و با اهمیت شده است، سازمان تبلیغات اسلامی به اندازه کافی از ظرفیت‌های حوزه علمیه به خصوص ظرفیت حوزه انقلابی استفاده نکرده ‌که در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که می‌بینیم که چگونه اسلام انقلابی را می‌زنند و تخریب می‌کنند که قطعا هجمه‌ها و تخریب‌هایی که علیه چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی وجود دارد در این زمینه است و این موضوع توسط دشمن پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید در دفاع از تفکر اسلام ناب به خوبی عمل کرده و در این زمینه وظیفه مهمی را به عهده داریم.

انتهای پیام/ش

دیدار رئیس سازمان تبلیغات با آیت الله مصباح یزدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار