تمرینات رضاییان و پورعلی گنجی زیر نظر مربیان تیم ملی

تمرینات ۲ مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان زیر نظر کادرفنی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان دیدار ایران و بولیوی که با پیروزی ۲ بر یک شاگردان کی روش خاتمه یافت، بازیکنان به تیم های باشگاهی شان اضافه شدند و مرد پرتغالی فوتبال ایران هم برای استراحت، کشورمان را ترک کرد.

مرتضی پورعلی گنجی، مدافع باشگاه یوپن بلژیک که دچار مصدومیت شدیدی شد و تا یک ماه خانه نشین است، به همراه رامین رضاییان، مدافع سابق باشگاه اوستنده بلژیک و باشگاه پرسپولیس تهران زیر نظر کادرفنی تمرین می کنند تا آماده حضور در اردوهای بعدی و همچنین مصاف با  ترینیداد و توباگو و ونزوئلا شوند.

کی روش، مربی ۶۵ ساله پرتغالی کشورمان روی این ۲ بازیکن برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات حساب ویژه ای بازکرده و باید دید از حضور این ۲ بازیکن در ترکیب خود سود خواهد برد یا خیر؟

۲ فوتبالیست مدافع کشورمان اکنون زیر نظر مایکل موریرا و ... تمرینات ریکاوری و فیزیوتراپی می کنند.

تیم ملی پس از پیروزی مقابل ازبکستان و بولیوی، قرار است در 2 بازی دوستانه دیگر باید با تیم های ترینیداد و توباگو ( 24 آبان ) و ونزوئلا ( 29 آبان ) مسابقه دهد.

گفتنی است، جام ملت های آسیا 2019 امارات از دی ماه 1397 در دبی آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران تلاش می کند تا با هدایت کارلوس کی روش بتواند پس از 42 سال به قهرمانی برسد. یوزها در این مسابقات با یمن، عراق و ویتنام همگروه است.


بیشتر بخوانید:

اسلامیان: حاشیه‌ها پیش از جام جهانی به تیم ملی ضربه زد/ اینفانتینو همکاری خوبی با فدراسیون فوتبال ایران دارد

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها

بازیکنان ثابت کی‌روش چه کسانی هستند؟


انتهای پیام/

۲ مدافع تیم ملی همچنان زیر نظر کادرفنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار