بازتاب اظهارات کاپیتان سیدجلال درباره مصدومیت ماهینی در سایت AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC )به نقل از کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ،مصدومیت حسین ماهینی را ضربه بزرگی برای این تیم دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهارات سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس را بازتاب داده و نوشت:
حسینی معتقد است که علی رغم پیروزی 1-0 برابر السد در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، غیبت حسین ماهینی مدافع آسیب دیده پرسپولیس در مسابقه برگشت شرایط را سخت تر خواهد کرد.
غول های جمهوری اسلامی ایران، پرسپولیس، وقتی که در ورزشگاه آزادی برابر السد قطر به میدان بروند، فقط یک بازی تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا فاصله خواهند داشت، اما بازیکنی وجود دارد که در تیم نخواهد بود و این باعث نگرانی است.

حسین ماهینی مدافع ملی پوش پرسپولیس در پايان ماه گذشته در مسابقات لیگ در مصاف با استقلال تهران دچار مصدومیتی شد که به حضور او در ليگ قهرمانان آسیا پایان داد و پرسپولیس را مجبور کرد در دیدار رفت برابر السد تغییراتی در خط دفاعی خود ایجاد کند.
کاپیتان پرسپولیس در این باره گفت: "نداشتن مدافع با تجربه ای مانند حسین ماهینی در ترکیب ، ضربه بزرگی برای تیم ما محسوب می شود."

"به دلیل محرومیت از فعالیت در دو پنجره گذشته نقل و انتقالات ، ما در حال حاضر با کمبود بازیکنان مواجه هستیم، بنابراین کار سخت است."

با این وجود برای ایرانیان خبرهای خوبی هم وجود دارد؛ زیرا محمد انصاری مدافع و کمال کامیابی نیا هافبک این تیم پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه ای خود، یک بار دیگر در دسترس هستند.

برانکو سرمربی تیم پس از اینکه از نشستن روی نیمکت پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی محروم شد، به نیمکت بازگشته است.

حسینی افزود: "ما السد را در بازی رفت با عملکرد قابل توجه شکست دادیم، اما آنها بازیکنان حرفه ای دارند و به تهران می آیند تا ما را شکست دهند."

"امیدوارم بتوانیم روز سه شنبه تیم قدرتمند السد را شکست دهیم و برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم تا طرفدارانمان را خوشحال کنیم."


بیشتر بخوانید:

خط و نشان مهاجم السدقطر برای پرسپولیس ایران

گزارش AFC از دیدار برگشت پرسپولیس ایران و السد قطر



انتهای پیام/


اظهارات سید جلال درباره  غیبت ماهینی برابر السد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.