فرمانده سپاه دورود خبر داد؛

دستگیری ۳ نفر از اخلالگران تردد کامیون داران در دورود

فرمانده سپاه دورود از دستگیری ۳نفر که قصد اخلال در تردد کامیون‌داران در جاده‌های این شهرستان را داشتند خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ کریم زینی‌وند فرمانده سپاه دورود گفت: سپاه پاسداران دورود با توجه به ماموریت ذاتی در دفاع از انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت در این شهر در چند روز گذشته اقدامات اساسی را انجام داده است.

وی افزود: بخشی از ترابری جاده‌ها در چند روز گذشته توسط گروه‌های ضد انقلاب فراخوان شده بود تا راننده‌ها به خواسته‌های صنفی اعتراض وتجمع داشته باشند که در همین راستا افراد معدودی که قصد سوء استفاده از خواسته‌های صنفی کامیون داران را داشتند دستگیر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه دورود با بیان اینکه تعدادی افراد مغرض در مسیر جاده‌ها شروع به سنگ پرا کنی و مزاحمت برای راننده‌های ماشین سنگین در جاده‌ها می‌کردند، دستگیر شده‌اند، عنوان کرد:فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کردند باید با اخلال گران جاده‌ای به جهت اینکه مغرض هستند برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه دورود تنها شهری است که کمربندی مشخصی ندارد و ماشین‌های سنگین مستقیم از داخل شهر عبور می‌کنند، بیان کرد: برخی خودرو‌ها که از سمت بروجرد یا ازسمت ازنا و الیگودرز وارد شهرستان دورود می‌شدند در بعضی نقاط مورد حمله قرار می‌گرفتند، اما افرادی قصد داشتند با سنگ پراکنی مزاحم تردد کامیون داران شوند که دستگیر شدند.

زینی‌وند تصریح کرد: سپاه شهرستان دورود چند تیم را شناسایی کرده و دو نفر که قصد اخلال در تردد کامیون داران در شهرستان دورود را داشتند در یک شب دستگیر کرد.

وی گفت: نفر سوم از اخلالگران تردد کامیون داران ساکن یکی از روستا‌های اطراف شهرستان دورود بود که یک باند ۶ نفره به آن متصل بود که به نفر سوم کمک می‌کردند، شناسایی شدند.

وی اظهارداشت: ماشین نفرسوم از اخلالگران تردد کامیون داران در شهرستان دورود زمانی که متوقف شد در داخل ماشین او سنگ موجود بود که به وسیله آن شیشه ماشین‌ها را می‌شکاند، نفر سوم توسط سپاه و نیروی انتظامی شهرستان دورود دستگیر و ۳ نفر به مقامات قضایی جهت برخورد معرفی شدند.

انتهای پیام/م

۳ نفر از اخلالگران تردد کامیون داران در دورود دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.