استاندار خوزستان:

شلمچه آماده ترین مرز کشور است/ شلمچه تنها مرز عبور کامیون ها به عراق تعیین شد

استاندار خوزستان گفت : مرز شلمچه آماده ترین مرز کشور است و اقدامات بسیار خوبی برای تردد زوار اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز در حاشیه بازدید از مواکب و پایانه مرزی شلمچه گفت : اقدامات بسیار خوبی برای تردد زوار اربعین حسینی در نظر گرفته شده و همانگونه که شاهد هستیم مرز شلمچه آماده ترین مرز کشور است.

وی افزود : در مرز شلمچه اقدامات زیر ساختی بصورت اساسی و مؤثر انجام شده و در حوزه تامین امنیت بطور کامل از ورودی استان تا پایانه مرزی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد : تیم های امینتی ، اطلاعاتی و انتظامی اقدامات بسیار خوبی را انجام دادند و خوشبختانه تا امروز مشکلات امنیتی در مسیر تردد زوار بوجود نیامده است.

شریعتی با اشاره به برخی مشکلات در مرز شلمچه ، گفت : پیش از پایانه مرز شلمچه مشکلات بسیار جزئی وجود داشت که بنا شده امروز این مشکلات نیز برطرف شود.

وی افزود : مواکب قبل از پایانه با مشکلات آبرسانی مواجه بودند که مقرر شده امروز نیز این موارد برطرف شود، خوشبختانه سایر موارد و اقدامات بخوبی انجام شده است.

استاندار خوزستان ، به تردد کامیون های حمل کالا  و صادرات اشاره کرد و گفت : مشکل تردد کامیون های حمل کالا برای صادرات از مرز شلمچه به کشور عراق از استان نبوده زیرا این موضوع بطور مرکزی رخ داده.

وی افزود : مرز شلمچه تنها مرز زمینی کشور است که کامیون های حمل کالا می توانند برای صادرات کالا به عراق از آن استفاده کنند و مرزهای مهران و چذابه اجازه خروج کامیون ها را ندارند.

انتهای پیام/د

تردد زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه

برچسب ها: اربعین 97 ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.