امام جمعه موقت اهواز؛

باز کردن راه برای سلطه دشمن مخالفت با شرع است

امام جمعه موقت اهواز گفت: اگر برای سلطه دشمنان راهی باز شود مخالف قانون اساسی و شرع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت:  شورای نگهبان در بررسی لایحه CFT به منظور تصمیم گیری برای تصویب، بدون حب و بغض و بر اساس منافع مردم و انقلاب اسلامی عمل کند بدون اینکه تحت تاثیر اشخاص یا جریان خاصی باشد چرا که دلسوزان انقلابی نگرانند که راهی برای سلطه دشمنان در داخل کشور باشد..

وی افزود: دلسوزان انقلاب و با روحیه انقلابی در صورت تصویب شدن یا نشدن این لایحه در شورای نگهبان بر اساس وظیفه شرعی و انقلابی و قانون اساسی، تا آخرین قطره خون دست از حمایت حزب الله و تمام مستضعفان جهان بر نمی دارند.

حجت الاسلام حسن زاده عنوان کرد: استقلال کشور ایران و تاثیرآن درمنطقه و جهان، دشمنان و به ویژه آمریکا را عصبانی کرده است و رسوایی جدید سعودی ها و آمریکایی ها در قتل یک منتقد نمایان شد که تحمل آن را نداشتند و به طرز فجیعی به قتل رساندند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: بر اساس فرمایشات رهبری، امروز جنگ رسانه ای داریم و همانگونه که در جنگ تحمیلی با امکانات کم با ایثار و لطف الهی پیروز شدیم در جنگ رسانه ای نیز پیروز می شویم.

وی بیان داشت: دیگر محور فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر گستردگی آموزش عالی در سطح کشور است و بر اساس بیانات ایشان قبل از انقلاب سهم ایران در تولید علم یک دهم درصد بود اما هم اکنون 2 درصد است.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اگر کشوری پیشرفت علمی داشته باشد قابل تهدید نیست و اینکه نخبگان در زیر سایه عدالت خواهی، استقلال و هویت طلبی ارزش بیشتری پیدا می کنند.

خطیب جمعه اهواز به زیارت اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین امروز به بزرگترین اجتماع انسانی تبدیل شده و زیارت اربعین باید به معرفت، تقویت اراده، آرمان گرایی و حفظ دین کمک کرده و ما را از دنیا گرایی متنفر کند.

انتهای پیام/ م

زیارت اربعبن باید ما را از دنیا گرایی متنفر کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.