آغاز عملیات تعریض محور سلماس _ خوی به زودی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:به زودی عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه کردن خروجی روستای مغانجوق تا ابتدای تقاطع غیر همسطح محور سلماس _ خوی، با تخصیص اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بازدید از محور‌های ارتباطی شهرستان سلماس گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و پیگیری‌های نماینده شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه کردن خروجی روستای مغانجوق تا ابتدای تقاطع غیر همسطح محور سلماس _ خوی به طول ۲.۳ کیلومتر در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

ارسلان شکری ضمن دیدار با نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد گفت: اجرای این پروژه به دلیل موقعیت استراتژیک حمل و نقل شهرستان سلماس یک امر ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی افزود: با بهره برداری از این محور شاهد کاهش چشمگیر بار ترافیکی منطقه و افزایش سطح ایمنی در محور سلماس _خوی خواهیم بود.

شکری ادامه داد: عملیات اجرایی روکش آسفالت محور اصلی مواصلاتی سلماس _. تازه شهر نیز بطول ۴ کیلومتر با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بزودی آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تخصیص اعتبارات مناسب جهت نگه‌داری و ایمن‌سازی راه‌های خطر پذیر استان افزود: برای ایمن سازی مناطق حادثه خیز این شهرستان نیز اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

وی گفت: روکش آسفالت محور‌های روستایی این شهرستان نیز با تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال پیگیری است مه به زودی عملیاتی خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان سلماس نیز در این دیدار از توجه ویژه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بحث ایمن‌سازی محور‌ها قدردانی کرد و گفت: در راستای بالا بردن ضریب ایمنی در جاده‌ها و پایین آوردن سوانح رانندگی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و جهت اخذ بودجه پروژه‌های راهداری شهرستان به صورت مستمر در تلاش است.
انتهای پیام/م
 

اجرای عملیات تعریض جاده در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.