توسعه طرح‌های مشترک چهارمحال و بختیاری و لرستان

طرح‌های مشترک کشاورزی، گردشگری و فرهنگی استان‌های چهارمحال و بختیاری و لرستان توسعه می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با موسی خادمی استاندار لرستان در منطقه سد و نیروگاه رودبار الیگودرز گفت: تشکیل کارگروه مشترک، در جهت رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار به تصویب مسئولان این دو استان رسیده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این کارگروه با عضویت معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی آغاز خواهد شد افزود: مشکلات هر ۲ استان با حضور کارشناسان بررسی و برای رفع آنان چاره اندیشی می‌شود.

عباسی اضافه کرد: یک گروه کارشناسی هم از طریق سازمان برنامه و بودجه، وزیران و مسئولان ملی و با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیگیر جذب اعتبارات برنامه‌های مشترک چهارمحال و بختیاری و لرستان خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه طرح‌های مشترک می‌تواند در رشد همه جانبه و پیشرفت در زمینه های مختلف مؤثر باشد ادامه داد: توسعه طرح‌های کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و محیط زیست باید در دستور کار مسئولان استان‌های چهارمحال و بختیاری و لرستان قرار بگیرد.

عباسی گفت: وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی دست نخورده و بکر در چهارمحال و بختیاری و لرستان بهترین زیرساخت برای توسعه گردشگری این دو استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای طرح‌های توسعه‌ای دهستان موگویی این استان و بخش بزنوید شهرستان الیگودرز استان لرستان از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ف

توسعه طرح‌های کشاورزی و گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.