سالانه در حدود ۴۰ سریال در استان‌ها تولید می‌شود

رئیس مرکز سیمای استانهای سازمان صداوسیما با حضور در مرکز زنجان از مراحل ضبط سریال پرواز پروانه ها گفت:سالانه در حدود ۴۰ سریال در استان‌ها تولید می‌شود.

بازدید مدیران رسانه ملی از مراحل ضبط سریال «پرواز پروانه ها »به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛فاطمی رئیس مرکز سیمای استانهای سازمان صداوسیما در بازدید از این سریال در حال تولید گفت: سالانه در حدود ۴۰ سریال در استان‌ها تولید می‌شود که عمدتا با بودجه طبقه ب. تولیدات از محل اعتبارات استان تولید می‌شود و تعدادی از سریال‌های طبقه الف. هم با حمایت مرکز سیمای استان‌ها تولید می‌شود که «پرواز پروانه ها» هم یکی از این سریال هاست.

وی با اظهار رضایت از روند تولید این سریال افزود:تجربه مدیرکل و همکاران معاونت سیمای مرکز، کارگردان و تهیه کننده باعث شده تا مراحل تولید این سریال زودتر از موعد انتظار به مراحل پایانی اش نزدیک شود.

گفتنی است:«پرواز پروانه‌ها» عنوان سریالی اجتماعی است که این روز‌ها در زنجان تولید می‌شود و در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی احسان صادقی جهانی و تهیه کنندگی علیرضا ظریف در صدا وسیمای مرکز زنجان در حال ساخت است و به معضلات روز اجتماعی از جمله اعتیاد و قاچاق می‌پردازد.

بیش از ۱۳۰ بازیگر در «پرواز پروانه‌ها» ایفای نقش می‌کنند که ۲۰ نفر از آنان بازیگران مطرح کشور هستند. مجید مشیری، رامین راستاد، امیرمحمد زند، شراره درشتی، خشایار راد، امیر حسین صدیق و ثریا قاسمی از بازیگران شاخص این سریال هستند.

مراحل ضبط این سریال تاکنون ۶۰ درصد از فیلمبرداری خود را پشت سرگذاشته و طبق فیلمنامه قسمت‌هایی از آن در اجتماع حسینیه اعظم زنجان ضبط شده و قرار است این سریال ۲۶ قسمتی ۳۵ دقیقه‌ای بعد از اتمام مراحل ضبط و تدوین دی ماه امسال از قاب شبکه یک به روی آنتن برود.
 
انتهای پیام/ن
 

تولید سریال پرواز پروانه  در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.