اشتراک اربعین و ۱۳ آبان در استکبارستیزی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: نقطه اشتراک اربعین و ۱۳ آبان، استکبارستیزی است.

اشتراک اربعین و ۱۳ آبان استکبار ستیزی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام امروز شنبه ۲۸ مهر ۹۷ در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شهرکرد اظهار داشت: اربعین حسینی (ع) و ۱۳ آبان در استکبارستیزی با هم اشتراک دارند و مراسم اربعین، نوید دهنده ریشه‌کنی استکبار در آینده نزدیک است.

وی با بیان این که اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) و بویژه امام حسین (ع) کشتی هدایت و نجات بخش بشریت هستند گفت: بیداری اسلامی، امید آفرینی و مقاومت سازی از برکات مراسم اربعین حضرت سیدالشهداء (ع) به عنوان یک تجمع بزرگ جهانی است.

نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تحلیل شرایط و مشکلات امروز آمریکا و هم پیمانانش افزود: برگزاری باشکوه و پرشور تظاهرات ۱۳ آبان امسال به عنوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، لرزه دیگری بر هیبت پوشالی آنان خواهد انداخت.

نکونام با بیان اینکه ۱۳ آبان فقط متعلق به دانش آموزان نیست تأکید کرد: مراسم این روز باید با موج عظیم و گسترده مردمی برگزار شود.

وی با اشاره به برخی ترفند‌ها و دسیسه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و ایجاد شکاف در ملت انقلابی ایران گفت: مناسبت‌هایی مانند ایام الله ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن عرصه نمایش اقتدار و دلبستگی مردم به نظام اسلامی است.

نکونام ادامه داد: منزوی کردن و جلوگیری از تأثیر جمهوری اسلامی در منطقه و دیگر کشور‌های جهان، معرفی نظام اسلامی به عنوان مجموعه‌ای مستبد، القای فاصله و شکاف میان مردم، مسئولان و نظام اسلامی، گسترش تحریم و فضاسازی برای وادار کردن ایران به امضا و حضور در معاهدات و توافقات بین المللی، ترساندن مردم از آثار تحریم ها، ایجاد اختلاف مذهبی و گسترش نفوذ بیگانه، بد نام کردن مسئولان، افراد اثرگذار و نهادها، حوادث تروریستی و ایجاد ناامنی، ایجاد شکاف و تنگنا‌های اقتصادی، و القای اینکه صنایع موشکی و دفاعی باعث مشکل اقتصادی در کشور شده، از جمله ترفند‌های دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی در شرایط کنونی برای خلع سلاح و تسلط بر کشور است.

وی گفت: رسانه‌ها و دستگاه‌های مختلف موظف به اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در بین مردم برای خنثی سازی و مقابله موثر با این ترفند‌ها هستند.

نکونام در پایان بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به بهبود وضعیت معیشتی جامعه بویژه اقشار آسیب‎پذیر تأکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز هم مانند همیشه در مقابل اراده عظیم ملت ایران، مأیوس و سرافکنده خواهند شد.

انتهای پیام/ش

مراسم اربعین حسینی (ع)، امیدآفرین و مقاومت ساز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.