آغاز ساخت فیلم سینمایی "شب قمر در عقرب" + تصاویر

ساخت فیلم سینمایی "شب قمر در عقرب" امروز در روستای بَردج شیراز کلید خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فعالیت فیلمبرداری فیلم سینمایی "شب قمر در عقرب"، با حضور فرماندار و عضو شورای شهر شیراز، در روستای بردج شهرستان شیراز آغاز شد.

یعقوب مقدم نیا تهیه کننده فیلم شب قمر در عقرب در جمع خبرنگاران، گفت: این فیلم در گروه هنر و تجربه و به کارگردانی و نویسندگی محمد جاوید ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: امیر غفارمنش، مهری آل‌آقا و مهشید جوادی سه چهره شاخص این فیلم سینمایی هستند و در کنار آنها خانم مهرعلی‌زاده، دکتر مومنی، آرش حسن‌زاده و سها همایونی از هنرمندان فارس در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مقدم نیا با بیان اینکه مکان تصویربرداری این فیلم سینمایی در روستای بَردج شیراز است، افزود: این فیلم برای ارائه در جشنواره برلین، رسانه خانگی و شبکه‌های سراسری ساخته می‌شود.

این تهیه کننده نیز با بیان اینکه این فیلم یک نگاه جدید به فیلم‌‌سازی است و اساس فیلمنامه به خرافات و باورها باز می‌گردد، گفت: محوریت این اثر یک درخت است که مردم یک روستا به آن اعتقاد دارند و احترام می‌گذارند ولی نسل جدید این موضوع را رد می‌کند و اشاره فیلم، اعتماد داشتن به خداوند است.

مقدم تصریح کرد: پس از بازدید از ۳۰ روستای اطراف شهر شیراز، روستای بردج به عنوان محل تصویربرداری انتخاب شد و ما برای این کار، به مدت دوازده روز میهمان مردم این روستا هستیم.

وی افزود: امیدواریم مسئولان شیرازی ما را حمایت کنند و ساخت این فیلم اولین و آخرین در شیراز نباشد.

تهیه کننده فیلم سینمایی "شب قمر در عقرب" در ادامه ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی خبرنگاران، گفت: شما جامعه خبرنگاری همیشه سعی دارید بهترین ها را به قلم بیاورید و من قول میدهم برای اولین بار هم شده باشد در این فیلم به زحمات خبرنگاران که گمنام هستند توجه ویژه ای شود.

حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز هم در مراسم آغاز ساخت این فیلم، با قدردانی از عوامل اجرایی این فیلم، گفت: آغاز این فیلم با به تصویر کشیدن اقامه نماز کلید خورد و این موضوع نشان دهنده فرهنگ‌سازی ارزش‌ها و اهمیت پرداختن به کار‌های ارزشی فرهنگی و مذهبی است.

وی افزود: بدون شک اگر بخواهیم در رسانه‌ها از جمله تلویزیون و سینما تاثیرگذاری در مردم ایجاد کنیم یکی از شیوه‌های تاثیرگذار هنرمندان هستند که می‌توانند این مهم را انجام داده و در فرهنگ‌سازی جامعه تاثیرگذار باشند.

عالیشوندی تصریح کرد: کار بسیار خوبی است که تهیه‌کننده "شب قمر در عقرب" از استان فارس است و توانسته تعدادی بازیگران طراز اول کشور را دعوت کرده و در کنار بازیگران جوان شیراز و فارس به تولید فیلم بپردازند.

سیروس پاک‌فطرت عضو شورای شهر شیراز هم ضمن تقدیر از عواملی که این روستا را برای ساخت این فیلم انتخاب کردند، گفت: این افتخار و از پتانسیل‌های استان فارس و شهر شیراز است که این فیلم در شیراز تولید و ساخته می‌شود.

وی افزود: تولید فیلم یکی از کار‌های سخت در امورهنری به شمار می‌رود و اینکه مشاهده کردیم نخستین پلان این فیلم با نماز آغاز شد را به فال نیک می‌گیریم و این نشان از بها دادن به اهمیت نماز است.

پاک‌فطرت بیان کرد: اگر چه هنوز کم لطفی‌هایی در شیراز و استان فارس است، اما امیدواریم بیش از پیش شاهد حمایت مسئولان از هنرمندان باشیم.

مهشید جوادی از بازیگران جوان و مطرح کشوری که در سریال آنام نیز به خوبی نقش‌آفرینی کرد نیز اظهار داشت: در پروژه "شب قمر در عقرب" نقش مرضیه را ایفا می‌کنم و در این نقش به نوعی خودم را مهک می‌زنم و از اینکه پلان من با نماز آغاز شد نیز برایم خوشایند است که یکی از رکن‌های اساسی مقدسات دینی را به تصویر کشیدم.

آغاز ساخت فیلم سینمایی

آغاز ساخت فیلم سینمایی

آغاز ساخت فیلم سینمایی

آغاز ساخت فیلم سینمایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.