کوچک‌ترین خادم زائران اربعین در کربلا +فیلم

برخی از خانواده‌های عراقی لباس خادمی امام حسین علیه السلام را بر تن کودکان خود پوشانده و به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

کوچکترین خادمان زائران اربعین+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اربعین در پیش است و زائران بسیاری برای زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام  به سوی کربلا در حرکت هستند.

طی سال‌های اخیر اربعین حسینی بهانه جمع شدن بیش از 20 میلیون انسان عاشق در کربلا شده است و از این گردهمایی به عنوان بزرگترین تجمع عاشقان و دوستداران امام حسین علیه السلام یاد می‌شود.

مردم کشور عراق از چند روز پیش از اربعین تا پس از پایان یافتن مراسم اربعین خود را برای پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهدا آماده می‌کنند و در خدمتگزاری هر چه بهتر به زائران امام حسین از انجام هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند.

بسیاری از خانواده‌های عراقی لباس خادمی زائران اربعینی امام حسین را بر تن کودکان کم سن و سال و فرزندان خردسال خود  می‌پوشانند و در مسیر حضور و تردد زائران به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند.

صحنه حضور دختران و پسران کوچک و خردسال در موکب‌های بین راهی کربلا و ارائه خدمت با دستان کوچک آن‌ها، از جمله صحنه‌هایی است که خاطرات سفر زوار اربعین را ماندگار و دلنشین می‌کند.

در ادامه فیلمی از حضور  یک کودک در مسیر زائران اربعین را میبینید که با وجود کم سن و سالی به پذیرایی و خادمی زائران اربعین مشغول هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار