فعالیت پد بالگرد گلستان در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر پد بالگرد گلستان در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ علیرضا کمال غریبی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: این بالگرد با حمایت‌های رئیس اورژانس کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، استاندار و مدیر فرودگاه‌های گلستان در استان مستقر شد و برای آشنایی خلبانان با منطقه تا کنون پرواز‌های مختلفی در سطح استان انجام شد.

وی ادامه داد: این بالگرد محدوده شمال گنبدکاووس را می‌تواند پوشش دهد و در صورت سوختگیری نیز می‌تواند مراوه تپه را نیز تحت پوشش قرار دهد.

کمال غریبی افزود: در صورت راه اندازی پد بالگرد گرگان، تمام استان گلستان پوشش داده می‌شود و و حتی برای نقل و انتقال بین بیمارستان‌های گلستان و مازندران نیز در صورت مساعد بودن هوا انجام خواهد گرفت.

وی گفت: در زمان وقوع حوادث و با آمار مصدومین بالا، تیم تخصصی پزشکی همراه با اورژانس هواپیمایی در محله حادثه اعزام خواهد شد و همچنین در صورت، نیاز به خون و جابجایی عضو پیوندی، از بالگرد استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/م
 
 

پد بالگرد گلستان در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.