باحضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛

آغاز بکار بزرگ‌ترین نمایشگاه گل داوودی کشور/ راه اندازی دو پژوهشگاه صنعت سنگ و عایق‌های رطوبتی

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بزرگ‌ترین نمایشگاه گل داوودی کشور را در محلات افتتاح کرد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان مرکزی بزرگ‌ترین نمایشگاه گل‌های داوودی کشور را در محلات افتتاح کرد.

نمایشگاه گل‌های داوودی در مساحت ۳ هکتار با ظرفیت نمایش ۸۷۰ نوع گل داوودی به‌نژادی شده برای اولین بار در کشور در پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی شهر محلات دایر شده و تا ۱۰ آبان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

ستاری سپس به همراه سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی، فرماندار شهرستان محلات و مسئولین مربوطه از پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی در محلات هم دیدن کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بدو دیدار از کارخانجات سنگ در شهرستان محلات پژوهشگاه ویژه صنعت سنگ را در این شهرستان افتتاح کرد.

ستاری همچنین ضمن بازدید از واحد‌های تولیدی عایق‌های رطوبتی در شهرستان دلیجان پژوهشگاه ویژه عایق‌های رطوبتی را هم در این شهرستان افتتاح کرد.

دیدار از مراکز آموزش عالی محلات شهرستان محلات، مرکز دانش بنیان ماهیان زینتی شهرستان محلات و دیدار از یک شرکت صنعتی از دیگر برنامه‌های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان مرکزی و شهرستان محلات و دلیجان بود.

آغاز بکار بزرگ‌ترین نمایشگاه گل داوودی کشور/ راه اندازی دو پژوهشگاه صنعت سنگ و عایق‌های رطوبتی

انتهای پیام / ج

افتتاح ۳ طر در شهرستان دلیجان و محلات در سفر ستاری به استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.