خدمات‌رسانی ۳۰ دستگاه اتوبوس به زائران اربعین

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از آماده‌باش ۳۰ دستگاه اتوبوس همدان برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد.

خدمات‌رسانی 30 دستگاه اتوبوس به زوار اربعینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید محمد پوروخشوری ،سرپرست سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به آمادگی سازمان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی، افزود:آمادگی  30 دستگاه اتوبوس برای اعزام به مرز مهران داریم.

وی با بیان اینکه موقعیت اتوبوس‌های همدان طبق دستورالعمل اتحادیه اتوبوسرانی کشور (استندبای) است، گفت: با توجه به افزایش اتوبوس‌ها در مرز مهران، گفته شده فعلاً اتوبوسی از همدان به آنجا اعزام نشود و در صورت نیاز این اقدام صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی مسافران با اتوبوس از شهرهای مختلف به مرز مهران ممنوع است، گفت: اتوبوس‌ها تا مرز مهران بدون مسافر خواهند بود و از آنجا اقدام به جابه‌جایی مسافران به دیگر شهرها خواهند کرد.

پوروخشوری با بیان اینکه داخل شهر همدان نیز 10 تا 15 دستگاه اتوبوس برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی فعالیت خواهد کرد، افزود: سال گذشته مرز مهران بسته بود و از مرز خسروی اعزام صورت می‌گرفت که اتوبوسی از همدان اعزام نشد.

وی بیان کرد: سال 95 با 30 دستگاه اتوبوس افزون بر80 میلیون تومان برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز مهران هزینه شد.

انتهای پیام/ج

خدمات‌رسانی 30 دستگاه اتوبوس به زوار اربعین

برچسب ها: اربعین 97 ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.