پذیرایی سخاوتمندانه عراقی‌ها از زوار اربعینی امام حسین علیه السلام +فیلم

پذیرایی سخاوتمندانه عراقی‌ها از زائران کربلا به مناسبت در پیش بودن اربعین این روزها جزو خبرهای مهم اغلب رسانه‌های داخلی و خارجی شده است.

پذیرایی سخاوتمندانه عراقی‌ها از زوار اربعینی امام حسین علیه السلام+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیعیان و مردم خونگرم کشور عراق با فرا رسیدن ایام منتهی به روز اربعین خود را برای پذیرایی هر چه بهتر از زائران امام حسین علیه السلام آماده کرده و رنج سفر طولانی را بر میهمانان حضرت ثارالله تسهیل می‌کنند.

عده‌ای از مردم کشور عراق با جان و دل درب خانه خود را به روی زائران باز کرده و دار و ندار خویش را برای ارائه خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا خرج می‌کنند و خادمی زائران را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند.

عده‌ای هم با به پا کردن موکب‌های موقت و بین راهی و فراهم کردن اسباب پذیرایی، از زائران تازه از راه رسیده امام حسین علیه السلام پذیرایی می‌کنند و با همه توان و دارایی خود به خدمت رسانی به مسافران دور و نزدیک حضرت اباعبدالله الحسین مشغول می‌شوند.

در ادامه فیلمی کوتاه از پذیرایی سخاوتمندانه و کم نظیر عراقی‌ها از زائران کربلا در ایام اربعین را مشاهده می‌کنید که از ابراز محبت مردم عراق نسبت به محبان و دوستداران امام حسین علیه السلام با ملیت‌ها و مذاهب مختلف حکایت دارد و این روزها جزو خبرهای مهم اغلب رسانه‌های داخلی و خارجی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
کور شود هر آنکس که نتواند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
قربون معرفتتون بشم. شما عزیز دل همه ی ایرانی ها هستید. شیعیان امیرالمؤمین(ع) هر کجای دنیا که باشند با هم برادرند.
آخرین اخبار