۴ تیم موتورسوار تصادفات احتمالی در مهران را بررسی می کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: چهار تیم موتورسوار آمادگی رسیدگی فوری به تصادفات احتمالی زائران درمعابر درون شهری مهران را دارند.

۴ تیم موتورسوار تصادفات احتمالی در مهران را بررسی می کنند

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  اعلام کرد : با افزایش ترددها در شهر مهران و با تصمیم شورای ترافیک استان چهار تیم موتورسوار آمادگی رسیدگی فوری به تصادفات احتمالی زائران درمعابر درون شهری مهران را دارند.

وی افزود : تصادفات خسارتی که طرفین دارای بیمه نامه شخص ثالث و اختلاف نظری باهم درخصوص مقصر نداشته باشند نیازی به حضور پلیس درصحنه و تنظیم گزارش نبوده و طرفین می توانند مستقیماً به شرکت بیمه مراجعه و خسارت دریافت کنند.

ناصری تاکید کرد : خوشبختانه از شروع طرح ترافیکی اربعین حسینی (ع ) تاکنون هیچ گونه تصادف منجر به فوت در معابر درون شهری مهران روی نداده که نشان از توجه و رعایت قوانین و مقررات ازسوی زائران گرامی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه از زائران خواست : از ارتکاب هرگونه تخلف حادثه ساز و انجام رفتارهای مخاطره آمیز که زمینه ساز بروز حوادث رانندگی است به شدت اجتناب کنند.

انتهای پیام/ه

نظارت پلیس راهور بر اعمال ترافیکی در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.