ترافیک نیمه سنگین در مهران

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ترافیک نیمه رسنگین در ورودی شهر مهران خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین در مهران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محسن ناصری فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ترافیک نیمه سنگین در ورودی شهر مهران خبر داد و تاکید کرد : ترافیک در ورودی شهر مهران نیمه سنگین و روان است.

وی با اشاره به حجم زیاد خودرو و ترافیک در ورودی شهر مهران از رانندگان خواست با صبر و تحمل در مسیر رانندگی کنند و از رفتار مخاطره آمیز پرهیز نمایند .

ناصری در ادامه به ظرفیت پارکینگ های مجاز در شهر مهران اشاره کرد و از رانندگان خواست : جهت پارک خوردو به پارکینگ های شناسنامه دار مراجعه نمایند و از پارک خودرو در پارکینگ های غیرمجاز ، حاشیه خیابان ها ، تقاطع ها و زمین های کشاورزی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به اعمال قانون خودرو های که در حاشیه خیابان ها پارک شوند نیز اشاره کرد و افزود : پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت جلوگیری از انسداد مسیرهای شهر مهران اقدام به حمل اینگونه خودروها با جرثقیل به پارکینگ های مجاز موجود در سطح شهر مهران خواهد کرد ، که رانندگان باید در جهت تحویل خودرو خود هزینه انتقال به پارکینگ و جریمه آن را پرداخت نمایند.

وی در در پایان به وجود خودروهای عمومی در جهت انتقال زائران در مسیر پل زائر به پایانه مرزی اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه خودرو عمومی به اندازه کافی در جهت انتقال زائران در این مسیر وجود دارد ،  تردد خودرو شخصی در این محور ممنوع است.

انتهای پیام/ه

آخرین اخبار ترافیکی در شهر مهران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.