ساخت و ساز غیرمجاز در بلوار صیاد شیرازی گرگان تخریب شد

شهردار گرگان گفت: با صدور حکم و دستور قضایی، شهرداری گرگان اقدام به تخریب دیوارکشی و ساخت و ساز غیرمجاز در پنج قطعه زمین بلوار صیاد شیرازی گرگان کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان گفت: با صدور حکم و دستور قضایی، شهرداری گرگان اقدام به تخریب دیوارکشی و ساخت و ساز غیرمجاز در پنج قطعه زمین بلوار صیاد شیرازی گرگان به میزان ۵ هزار و ۴۲۰ متر مربع اراضی کرده است.

وی ادامه داد: اجرای قانون و حفظ اراضی و منابع ملی از جمله وظایفی است که در هر حوزه، دستگاه متولی موظف است با تمام توان موجود نسبت به آن اقدام کند.

شهردار گرگان گفت: با ساخت و ساز‌های غیرمجاز قبل از زمانی که به مرحله ساخت بنای مستحکم برسد برخورد لازم انجام می‌شود به این دلیل که تخریب دیوارکشی‌های ساده بسیار ساده‌تر از تخریب یک ساختمان چند طبقه است.

دادبد افزود: علاوه بر این، آسیبی که ساخت و ساز ساختمان چند طبقه به محیط اطراف وارد می‌کند بسیار بیشتر از تخریب چند آجر یا بلوکی است که یک دیوار را برای یک قطعه زمین ایجاد کرده است.

وی گفت: توصیه ما به شهروندان و عزیزانی که قصد ساخت و ساز در هر نقطه‌ای از شهر را دارند این است که قبل از آغاز هرگونه عملیات عمرانی استعلام لازم را از دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول از جمله شهرداری انجام دهند تا در مسیر اجرای طرح دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/م
 

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.