معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

حضور ۳۰۰ مددجوی آذربایجان غربی در پیاده روی اربعین حسینی

با حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی، ۳۰۰ مددجوی استان به پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ بهزاد نیکمرام، معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی با تاکید بر افزایش معنویات در سفر‌های زیارتی، گفت: با حمایت کمیته امداد استان، ۳۰۰ مددجوی آذربایجان غربی به پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

وی افزود: همچنین در صورت استقبال بیشتر از سهمیه مورد نظر، اعتبار لازم برای اعزام مددجویان مازاد بر سهمیه تامین خواهد شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به کمک هزینه پرداختی به مددجویان، اظهار کرد: علاوه بر اعتبار در نظر گرفته شده از مرکز، برای هر یک از مددجویان عازم به پیاده روی اربعین، ۶۲۰ هزار تومان کمک هزینه برای هر زائر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در راستای جذب اعتبار برای اعزام مددجویان آذربایجان غربی به عتبات عالیات، در طول چند ماه گذشته جلسات استانی و شهرستانی متعددی در خصوص جذب کمک‌های مردمی از طریق حامیان اکرام، موسسات خیریه و مشارکت‌های عمومی صورت گرفته است.

نیکمرام بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری، دو هزار و ۶۹ مددجوی آذربایجان غربی با هزینه ۳۰۵ میلیون تومان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شده اند.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود در نیمه دوم امسال نیز دو هزار و ۵۰۰ مددجوی آذربایجان غربی به سفر‌های زیارتی اعزام شوند.
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی یاد آور شد: اعزام مددجویان به کربلای معلی در قالب پیاده روی اربعین حسینی انجام می‌پذیرد.


انتهای پیام/ح


اعزام مددجویان آذربایجان غربی به پیاده روی اربعین

برچسب ها: اربعین97 ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.