ثبات قیمت کمباین‌های وطنی در تلاطم بازار ارز

کمباین سازی ایران با وجود نوسانات قیمت بازار قیمت‌های محصولاتش را افزایش نداده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛با وجود تلاطم اخیر بازار و نوسانات قیمت شرکت کمباین سازی ایران که از واحد‌های باسابقه صنعتی در اراک است قیمت هایش را افزایش نداده و برای این کار تدابیری اندیشیده است که مدیر عامل شرکت این موضوع را توضیح داد.

حمیدی فر مدیرعامل کمباین سازی ایران با بیان اینکه در سال ٩٧ برای تولید ٤٠٠ دستگاه کمباین در این شرکت برنامه ریزی شده گفت: کمباین سازی تا کنون ٢٠٠دستگاه کمباین تولید کرده و با وجود نوسانات قیمت ارز، کمباین‌های تولیدی بدون افزایش قیمت با نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان به متقاضیان واگذار شده است.

حمیدی فر با اشاره به اینکه حدود ٧٠درصد قطعات کمباین‌های تولیدی داخلی و ٣٠ درصد وارداتی است افزود: به منظور حمایت از تولید داخل در تلاطم بازار موتور و گیربکس کمباین‌های تولیدی را که قطعات اساسی و وارداتی بوده از تولید کنندگان داخلی تامین و در محصولات تولیدی امسال استفاده شده است.

ارتقا کیفیت محصول تولیدی کمباین سازی ایران در سال ٩٧

مدیرعامل کمباین سازی ایران با اشاره به ارتقا کیفیت کمباین‌های تولیدی سال ٩٧ ادامه داد: تقویت محور عقب، تقویت و بهبود محرک، بهبود عملکرد لوله تخلیه ونصب کابین وتجهیز به امکانات رفاهی از جمله طرح‌های ارتقا کیفیت کمباین در سال ٩٧بوده است.

ظرفیت کامل شرکت کمباین سازی ایران با سابقه حدود نیم قرن تولید و ٣٥٤نفر شاغل سالانه هزار و٢٠٠دستگاه کمباین است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.